Wakacje z Tygryskami

 Uwaga!  Uwaga!

W każde wakacje proponujemy Wakacje z Tygryskami.
Zapraszamy dzieci w wieku od 2,5 roku (spoza naszych przedszkoli)
.

Oferujemy abonamenty:  tygodniowy, dwutygodniowy, miesięczny lub możliwość uczestniczenia w wybranych dniach i imprezach.

 

lato-wakacje-2012

WAKACJE Z TYGRYSKAMI 2020

Wakacje – czas oczekiwany zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Jednak bez znajomości podstawowych zasad bezpieczeństwa nie zawsze kończą się szczęśliwie. By ustrzec naszych przedszkolaków przed wszelkimi niebezpieczeństwami, przygotowane zostały zajęcia, których celem jest wprowadzenie dzieci w beztroski czas wakacji z uniknięciem wszelkich niebezpieczeństw. Zajęcia te mają za zadanie przygotować dzieci do bezpiecznego wypoczynku i zachowania szczególnej ostrożności w niektórych sytuacjach.

W programie:

I tydzień (od 28 czerwca – do 2 lipca) – Bezpieczne wakacje

Dzień pierwszy – Bezpieczne wakacje

  • Rozwiązywanie krzyżówek – wprowadzenie do tematu.
  • Bezpieczna zabawa na podwórku – ustalenie zasad bezpiecznych zabaw.
  • Zrób to, co ja – zabawa ruchowa przy muzyce.
  • Miejsca, w których nie można się bawić – zabawa dydaktyczna, mająca na celu zapoznanie dzieci z miejscami zagrażającymi zdrowiu i bezpieczeństwu dzieci.
  • Jestem bezpieczny na drodze – przypomnienie zasad bezpiecznego i kulturalnego uczestnictwa w ruchu drogowym.

Dzień drugi – Wakacyjne rady

  • Moja piłka robi tak – zabawa ruchowa.
  • Wakacyjne rady – słuchanie wiersza.
  • Rozmowa kierowana na temat wysłuchanego utworu literackiego.
  • Nad morzem – słuchanie piosenki.
  • Zbieramy muszelki – zabawa ruchowa przy muzyce.
  • Wakacje – zabawa naśladowcza przy piosence.
  • Wakacje – zabawa plastyczna. Wykonanie pracy plastycznej o tematyce wakacji.

Dzień trzeci – Lato w ogrodzie przedszkolnym

  • Zgaduj zgadula – zagadki.
  • Zrobił kozła ogrodnikiem – słuchanie bajki L. Krzemienieckiej z wykorzystaniem ilustracji.
  • Jak nazywa się ten owoc? – zabawa dydaktyczna.
  • Warzywa dziadka – zabawa matematyczna.
  • Zrywamy czereśnie – zabawa ruchowa.
  • Znajdź swoją parę – zabawa dydaktyczno-ruchowa.
  • Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

Dzień czwarty – Zakończenie roku przedszkolnego

Dzień piąty – Spotkanie ze strażakami

TYDZIEŃ II (od 5 do 9 lipca) – Wybieramy się w podróż      

             Dzieci w wieku przedszkolnym są ciekawe świata. Interesuje je wszystko, co nas otacza. Zadają wiele pytań, na które oczekują odpowiedzi. Podczas kolejnych zabaw poznają różne rodzaje środków transportu i znajdą odpowiedź na wiele nurtujących pytań. Dlaczego samolot leci, a nie jedzie? Czy statek musi płynąć, zamiast poruszać się po torach?                                                       

Dzień pierwszy – Wszystko o pojazdach wodnych

  • Zapoznanie dzieci z różnymi pojazdami wodnymi – statek pasażerski, żaglówka, łódź, kajak.
  • Porównywanie pojazdów wodnych z lądowymi.
  • Doskonalenie sprawności ręki – ćwiczenia grafomotoryczne.
  • Wiosłujemy – zabawa ruchowa.
  • Łódka – zabawa plastyczna.

Dzień drugi – Wszystko o pojazdach lądowych

  • Cztery kółka – piosenka.
  • Jakie to pojazdy – zabawa ruchowa.
  • Myjnia samochodowa – zabawa ruchowa.
  • Wzbogacenie słownictwa dotyczącego pojazdów.
  • Samochód – ułożenie pojazdu z gotowych elementów.

Dzień trzeci – Wszystko o pojazdach powietrznych

  • Zapoznanie dzieci z różnymi pojazdami poruszającymi w powietrzu: samolot pasażerski, helikopter, balon, itd.
  • Pojazdy powietrzne – zabawa ruchowa.
  • Samoloty – zabawa ruchowa.
  • Samolot i pilot – zabawa ruchowa.
  • Latające balony – zabawa plastyczna.

Dzień czwarty – I want to go by….! Poznajemy środki transportu w języku angielskim

  • Zapoznanie dzieci z nazwami pojazdów w języku angielskim.
  • Rozmowa o wakacjach. Dzieci wypowiadają się na temat tego, jak spędziły zeszłoroczne wakacje.
  • Zabawy z misiem – Look children ! It’s a hot sunny day! Let’s go for holidays!
  • Pakujemy walizkę – Let’s pack the bags and go for holidays!
  • I want to go by … – zabawa ruchowa.

Dzień piąty – Wycieczka do Muzeum Ostatnia Kolejka w Czernichowie

TYDZIEŃ III (od 12 do 16 lipca) Dookoła świata

Co zrobić żeby miło spędzić wakacje, nie nudzić się i nabrać sił na kolejny rok? Odpowiedź może być tylko jedna. Trzeba spędzić ten czas na wspólnej zabawie z rówieśnikami, poznając przy okazji otaczający nas świat. By tego dokonać – najlepiej udać się w podróż dookoła świata. Dlatego też pod tym hasłem – Wakacyjna podróż dookoła świata – nasze dzieci spędzą kolejny tydzień. Zaplanowana wyprawa umożliwi im zetknięcie się z wieloma kulturami. Afryka, Japonia, Indie, cały świat z Akademią Małych Tygrysków. Kolejny tydzień wakacji pełen wrażeń i nowych doświadczeń.                                                                                         

Dzień pierwszy – Dzień z życia w Afryce

  • Balonem do Afryki – zabawa ruchowa.
  • W dżungli – zabawa naśladowcza.
  • Przedstawienie przez nauczyciela kontynentu Afryki, wraz z jego mieszkańcami – ludźmi i zwierzętami.
  • Dżungla – nauka piosenki.
  • Prezentacja krótkich filmów tańczących plemion Afrykańskich.
  • Prezentacja multimedialna obrazów o tematyce Afrykańskiej i sztuki Afrykańskiej wyrażonej poprzez obrazy.
  • Rytuał plemienny zdobienia twarzy dzieci.
  • Wspólny taniec do piosenki Black Lace – „Agadoo”.
  • Maska Afrykańska – praca plastyczna z masy papierowej.

Dzień drugi – Wycieczka do Japonii

  • Si ma ma ka – powitanie piosenką wg C. Orffa.
  • Lecimy samolotem – zabawa ruchowa wg KLANZA.
  • Japoński ukłon – poznanie słów w języku japońskim.
  • Poznajemy zwyczaje i życie mieszkańców Japonii – oglądanie ilustracji.
  • Nosimy ryż – zabawa ruchowa z wykorzystaniem nosideł.
  • Oddzielanie ryżu od czerwonej fasoli – ćwiczenie sprawności manualnych.
  • Mały wachlarz – teatrzyk, poznanie baśni japońskiej.
  • Japońskie wachlarze – wykonanie wachlarzy techniką origami.
  • Hu sajsaj – taniec wg C. Orffa.

Dzień trzeci  – Arktyczna przygoda

  • Podróż do dalekiej krainy – zabawa integracyjna.
  • Trzy pingwiny – bajka B. Woronowa.
  • Łapiemy rybki – zabawa dydaktyczna.
  • Pingwiny wędrują po Antarktydzie – zabawa muzyczna.
  • Pingwinia rymowanka – zabawa ruchowo-naśladowcza.
  • Zwierzęta Arktyki – zabawa dydaktyczna.
  • Krajobraz polarny – zabawa plastyczna.

Dzień czwarty – Bamboleo! – Poznajemy Meksyk

  • Meksykańskie powitanie.
  • Flaga Meksyku – zabawy plastyczne w tle meksykańskich barw.
  • Meksykański strój – zabawa dydaktyczna.
  • Meksykańska fiesta – zabawy w rytmach Bamboleo.
  • Marakasy – instrumenty z butelek.
  • Tortilla – zajęcia kulinarne.
  • Kolokwium Małego Inżyniera – Quiz wiedzy o kulturze meksykańskiej.
  • Zapoznanie dzieci ze zwyczajem zwanym „Piniata”.

Dzień piąty – Wycieczka do Galerii Drzewiej w Porębie Żegoty

TYDZIEŃ IV (od 19 do 23 lipca) – Na wiejskim podwórku

Każdy maluch uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, a jeżeli towarzyszą temu działania twórcze jest to spełnienie marzeń nie tylko dzieci, ale również ich rodziców. Kolejny cykl zajęć odnosi się do życia ludzi i zwierząt na wsi. Zapraszamy wszystkie dzieci
w niezapomnianą podróż do wiejskiej krainy, gdzie będzie można na własne oczy zobaczyć, jak żyje się na wsi. Gry i zabawy dydaktyczne, ruchowe, badawcze oraz muzyczne pozwolą naszym maluchom w twórczy sposób poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę.

Dzień pierwszy – Zwierzęta gospodarskie

  • Chodźcie wszyscy tu do koła – powitanie z ruchem.
  • Kto mieszka na wsi? – ćwiczenia klasyfikacyjne.
  • Wiejskie zwierzęta – rozwiązywanie zagadek słownych.
  • Kostka ze zwierzętami – zabawa ruchowo-naśladowcza
  • O zwierzątku zwanym osiołkiem – wysłuchanie teatrzyku sylwetkowego na podstawie fragmentów opowiadania Agnieszki Galicy.
  • Którego zwierzęcia brakuje? – zabawa kształtująca pamięć wzrokową.
  • Krówka – praca plastyczna.

Dzień drugi – W kurniku

  • Idzie pani kurka – zabawa na powitanie
  • Jakie zwierzę słyszę? – ćwiczenie słuchowe.
  • Trzy kurki – zabawa muzyczno-ruchowa rozwijająca umiejętność współpracy.
  • W kurniku – historyjka obrazkowa (dzieci układają ilustracje we właściwej kolejności).
  • Zbieramy jajka do koszyka – zabawa matematyczna.
  • Lis i kury – zabawa orientacyjno-porządkowa.
  • Tańczące piórko – ćwiczenia oddechowe.

Dzień trzeci  – Produkty z wiejskiego gospodarstwa

  • Poranek w wiejskiej zagrodzie – opowieść słowno-ruchowa na postawie bajki Katarzyny Tomiak-Zaremby.
  • Co nam dają zwierzęta? – układanie logicznych ciągów.
  • Produkty z wiejskiego gospodarstwa – zabawa sensoryczna.
  • Zagrody – zabawa matematyczna połączona z ruchem.
  • Znajdź różnice – ćwiczenia percepcji wzrokowej.
  • Jakie zwierzę widzę – zabawa rozwijająca kompetencje językowe.
  • Ziarnko do ziarnka – ćwiczenie oddechowe.

Dzień czwarty – Trzy świnki

  • Trzy świnki – teatrzyk kukiełkowy na podstawie P. Holeinone „Trzy małe świnki i inne bajki”.
  • Mała świnka – zabawa kołowa z piosenką.
  • Bo jak chuchnę! Bo jak dmuchnę! – ćwiczenie oddechowe.
  • Taki jak… – rozwijanie kompetencji językowych.
  • Świnki i wilk – teatr żywego aktora. Prowadzący recytuje fragmenty tekstu teatrzyku.
  • Budujemy wyrazy – zabawa z elementami Odimiennej Metody Nauki Czytania dr Ireny Majchrzak.
  • Świnka i wilk – masażyk relaksacyjny.

Dzień piąty – Wycieczka do Wiejskiej Zagrody w Rudnie

TYDZIEŃ V (od 26 do 30 lipca) – Kiedyś pracować będziemy, więc zawody poznajemy
Pewnie nie raz każdy z Tygrysków zastanawiał się, kim zostanie w przyszłości, czym się będzie zajmował, jaki zawód wykonywał. Przez cały tydzień poznamy zawody rodziców. Dzieci opowiedzą kolegom czym zajmują się ich rodzice w pracy. Zastanowią się, kim zostaną w przyszłości. Pomysłów będzie co nie miara, pewnie od mechaników samochodowych, po konstruktorów nowych pojazdów, budowlańców, czy jeźdźców konnych. Czeka na nas również spotkanie z Policjantem. Gry i zabawy dydaktyczne pozwolą naszym maluchom w twórczy sposób poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę.

Dzień pierwszy – Czym zajmuje się lekarz?

  • Chory kotek – wiersz W. Grodzieńskiej.
  • Kiedy należy pójść do lekarza? – rozmowa kierowana.
  • Spacer dla zdrowia – zabawa ruchowa.
  • Co znajduje się w gabinecie lekarskim? – zabawa dydaktyczna.
  • Zagadki – rozwiązywanie zagadek.
  • Zabawy z chusteczkami.

Dzień drugi – Kogo spotkamy w kuchni?

  • Zagadki słuchowe.
  • Owoce i warzywa – zabawa dydaktyczna.
  • Warzywa do garnka – zabawa ruchowa.
  • Łyżka i widelec – inscenizacja wiersza T. Śliwiaka.
  • Gotujemy zupkę – zabawa naśladowcza.
  • Zdrowy posiłek – zajęcia kulinarne.

Dzień trzeci  – Hej, w kopalni!

  • Hej, w kopalni – słuchanie piosenki.
  • Rozmowa na temat piosenki.
  • W kopalnie – zabawa ruchowa wg B. Formy.
  • Kopalnia – praca z obrazkiem.
  • Wagoniki – zabawa ortofoniczna.
  • Wagoniki wiozą węgiel – zabawa ruchowa.
  • Powstawanie węgla – historyjka obrazkowa.
  • Rysowanie węglem drzewnym – zabawa plastyczna.

Dzień czwarty – Poznajemy pracę fryzjera

  • Co robią różni ludzie – masażyk.
  • Fryzura na cebulę – nauka piosenki.
  • Fryzjerski tydzień – wiersz J. Kulmowej.
  • Kącik fryzjerski – zabawa naśladowcza.
  • Czeszemy włosy – zabawa ruchowo-naśladowcza.
  • U fryzjera – praca zbiorowa.

Dzień piąty – Spotkanie z policją

TYDZIEŃ VI (od 2 do 6 sierpnia) – Łowcy powietrza

Ruch jest naturalną aktywnością dziecka w wieku przedszkolnym. Warto wykorzystać ten fakt, aby przekonać dzieci do jak najczęstszego podejmowania aktywności ruchowej na świeżym powietrzu zamiast spędzania całych dni przed komputerem czy telewizorem.
W tym tygodniu wakacji Tygryski dowiedzą się czy powietrze istnieje oraz w jaki sposób wywołać wiatr. Wybierzemy się na spacer w naszej okolicy. 

Dzień pierwszy – W laboratorium powietrzologów – jak przekonać się, że powietrze istnieje?

  • Powitanie z prof. Tornadolem – zaproszenie dzieci do laboratorium prof. Tornadola.
  • Praca w laboratorium – zabawy badawcze, eksperymenty z powietrzem (zanurzanie butelki do miski z wodą i obserwowanie tworzenia się bąbelków, eksperyment z tłoczkiem strzykawki).
  • Zagadki prof. Tornadola – zagadki dotyczące stanów skupienia różnych substancji.
  • Ciecz, gaz, ciało stałe – zabawa ruchowa.
  • Jakie jest powietrze? – określenie cech powietrza.
  • Atomy – zabawa plastyczna.

Dzień drugi  – W laboratorium powietrzologów – jak wywołać  wiatr?

  • Powitanie z balonem.
  • List prof. Tornadola – list z zadaniami dla dzieci.
  • Skąd się bierze wiatr? – eksperymenty dotyczące wiatru.
  • Jestem wiatrem – zabawa ruchowa, naśladowanie różnych typów wiatru.
  • Ślady wiatru – ćwiczenie grafomotoryczne.
  • Łapiemy wiatr – „burza mózgów” zastanawiamy się do czego można złapać wiatr?
  • Tor przeszkód – zabawa ruchowa.
  • Wiatrak – zabawa konstrukcyjna.

Dzień trzeci – Obserwatorzy nieba i prezenterzy prognozy pogody

  • Powitanie przy muzyce.
  • Chmury na niebie – zabawa rozwijająca twórczość (określanie do czego podobne są kształty chmur).
  • Wywoływanie deszczu – eksperyment badawczy.
  • Prognoza pogody – wcielanie się w prezenterów prognozy pogody, zabawa grupowa.
  • Samopompujący się balon – eksperyment badawczy.
  • Mapa pochmurnego nieba – zabawa plastyczna, tworzenie kompozycji nieba.

Dzień czwarty – Niewidzialna ręka – różne wyczyny wiatru

  • Schronienie przed burzą – zabawa powitalna.
  • Wiatr z suszarki – zabawa badawcza, mierzenie odległości pokonywanej przez różne przedmioty poruszane przez wiatr z suszarki.
  • Drzewa na wietrze – zabawa ruchowa do muzyki.
  • Wietrzne rytmy – zabawa matematyczna, tworzenie rytmów.
  • Pożyteczny wiatr – Burza mózgów.
  • Prawda, fałsz – quiz wiedzy o wietrze.

Dzień piąty – Spacer po okolicy

Tydzień VII (od 9 do 13 sierpnia) – W świecie kolorów tęczy

Jak powstaje tęcza? Ile ma kolorów? Jakie ma kolory? Czy na jej końcu znajduje się garnuszek złota? Tego wszystkiego dowiemy się w świecie kolorów tęczy… Świat bez koloru byłby szary, ponury i smutny… Niesamowite jest to, że każdy kolor ma znaczenie. Jak wyglądałoby szare słońce albo czarna trawa… nawet świerszcz wydaje barwne dźwięki… Kolory, które nas otaczają mają wpływ na nasze samopoczucie i usposobienie. W tym tygodniu właśnie się o tym przekonamyJ

Dzień pierwszy – Dzień koloru niebieskiego

  • Skarby niebieskiej skrzyni – zabawa dydaktyczna.
  • Do czego potrzebna jest nam woda? – pantomima.
  • Co tonie, co pływa? – zabawa badawcza.
  • Niebieskie podchody – zabawa badawcza.
  • Co powstaje z niebieskiego – zabawa badawcza.

Dzień drugi – Dzień koloru żółtego

  • Zabawa ze słoneczkiem – zabawa ruchowa.
  • Owoce i warzywa – zabawa dydaktyczna.
  • Zagadka – rozwiązywanie zagadek.
  • Taniec słońca – interpretacja utworu „Lato” z chustą animacyjną
  • Wyszukiwanie w sali żółtych przedmiotów – nazywanie i liczenie.
  • Grasz w żółte? – zabawy z piłką.

Dzień trzeci – Dzień koloru zielonego

  • Zielona przyroda woła nas – teatrzyk na podstawie bajki ekologicznej
    „W Krasnolandii – pięknej zielonej krainie”.
  • Zielone warzywa – rozwiązywanie zagadek.
  • Zielony świat – zabawa plastyczna.

Dzień czwarty – Dzień koloru czerwonego

  • Poszukiwanie witaminek – odnalezienie wśród owoców i warzyw tylko tych, które są w kolorze czerwonym.
  • Który owoc lub warzywo zniknęło? – zabawa dydaktyczna.
  • Czerwone jabłuszko – zabawa matematyczna.

Dzień piąty – Wycieczka do Skrzatolandii w Bolęcinie

TYDZIEŃ VIII (od 16 do 20 sierpnia) – Miłośnicy zwierząt
            Ziemię zamieszkują miliony różnych gatunków zwierząt różnej wielkości, kształtów i kolorów. Świat zwierząt jest niezwykle różnorodny, a przez to niezwykle interesujący… Poprzez różnorodne formy aktywności postaramy się przybliżyć Tygryskom ten fascynujący świat. W czasie wspólnej podróży poznamy zarówno mieszkańców podwodnego świata, jak i tych, którzy na co dzień widzą świat z odległej, powietrznej perspektywy. Wybierzemy się również do egzotycznej dżungli, gdzie na każdym kroku czekać mogą na nas nowe tajemnice do rozwiązania…

Dzień pierwszy – Mieszkańcy podwodnego świata

  • Kolorowe rybki – zabawa matematyczna.
  • Oglądanie w „Atlasie Zwierząt” ilustracji mieszkańców podwodnego świata.
  • Tęczowa rybka – zabawa plastyczna.
  • Falująca woda – zabawa z muzyką relaksacyjną.
  • Łowimy ryby – zabawa ruchowa.

Dzień drugi – W afrykańskiej dżungli

  • Gdzie jest tygrysek? – zabawa tropiąca.
  • Wyprawa w głąb afrykańskiej dżungli – opowieść ruchowa.
  • Taniec dzikich zwierząt – zabawa ruchowa przy muzyce.
  • Afrykańskie zwierzaki – wykonanie grupowego albumu.

Dzień trzeci – Prążki, plamki, cętki

  • Wiersze J. Brzechwy o zwierzętach.
  • Karnawał zwierząt – zabawa ruchowa do utworu C. Sainta.
  • Memory obrazkowe – zabawa logiczna.
  • Domki dla zwierząt – zabawa konstrukcyjna.
  • Quiz o zwierzętach.

Dzień czwarty – Zdobywcy przestworzy

  • Ptasie radio – wiersz J. Tuwima.
  • Zabawy badawcze z jajkiem.
  • Oglądanie ilustracji w „Atlasie Ptaków”.
  • Lot w przestworza – zabawa ruchowa.
  • Świat z lotu ptaka – zabawa relaksacyjna.

Dzień piąty – Wycieczka do AlpaPark w Alwerni

TYDZIEŃ IX (od 23 do 27 sierpnia)  – Na dzikim Zachodzie

            Otaczający nas świat odznacza się bogactwem kultur i krajobrazów. Wakacje spędzone z Tygryskami pozwolą poznać te najciekawsze i to bez konieczności opuszczania przedszkola! Wspólnie z tajemniczym Podróżnikiem wybierzemy się na Dziki Zachód. Spędzimy dzień z kowbojami. Odwiedzimy również Indian i wykonamy indiańskie pióropusze. Wakacyjną przygodę zakończymy wycieczkę na Rogate Ranczo w Zabierzowie…

Dzień pierwszy – Kowbojska przygoda, czyli zdobywanie gwiazdek szeryfa

  • Na powitanie – zabawa powitalna.
  • Ubieranie cowboy’a.
  • Gwiazda szeryfa – zabawa sprawnościowa.
  • Galop – improwizacja ruchowa do muzyki klasycznej.
  • Siodłanie konia- zabawa rozwijająca koordynację wzrokowo- ruchową.
  • Rzucaj do celu – zabawa sprawnościowa.
  • Cowboy – zabawa plastyczna.

Dzień drugi – W indiańskiej wiosce

  • Malowanie twarzy.
  • Powitanie HOUK! – taniec z okrzykami indiańskimi.
  • Tajemnicza wyprawa – opowiadanie ruchowe.
  • Gili – Gili – zabawa muzyczna.
  • Zdobywanie sprawności.
  • Indiański pióropusz – zabawa plastyczna.

Dzień trzeci – Poszukiwacze złota

  • Szukamy skarbów – poszukiwanie ukrytych przedmiotów.
  • Butelka ze skarbem – przepis na pyszną lemoniadę.
  • Zabawy z lassem.
  • Płukanie złota – zabawa na czas.
  • Złoto w sianie – zabawa sprawnościowa.

Dzień czwarty – Zabawa na Dzikim Zachodzie

  • Przysięga kowbojska – dzieci w strojach kowbojów składają przysięgę.
  • Country – nauka tańca.
  • Kowbojski pojedynek – zabawa sprawnościowa.
  • Galopem przez prerię – zabawa muzyczna.
  • Przeciąganie liny – zabawa sprawnościowa.
  • Kowbojska fotobudka – pamiątkowe zdjęcia.

Dzień piąty – Wycieczka na Rogate Ranczo w Zabierzowie

CENNIK dzieci w wieku przedszkolnym

 Balice  – 450zł /m-c lub 150zł/tydz. 

Krzeszowice – 350zł /m-c lub  100zł/tydz.

Nowa Góra Łany 260zł /m-c lub  90zł/tydz.

Rybna 350zł /m-c lub  100zł/tydz.

CENNIK dzieci w wieku szkolnym

 Balice  – 650zł /m-c lub 200zł/tydz. 

Krzeszowice – 450zł /m-c lub  150zł/tydz.

Nowa Góra Łany 350zł /m-c lub  150zł/tydz.

Rybna 450zł /m-c lub  150zł/tydz.

 

Organizator zajęć zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności  lub tematyki.

—> więcej informacji pod numerem telefonu  695 81 83 18 🙂